Začela se je promocijska kampanja o prednostih lokalne ribje hrane
Na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano smo začeli z nacionalno generično kampanjo za promocijo lokalnega ribištva, s katero bomo ozaveščali pozitivnih vidikih uživanja rib ter o kakovosti, svežini in pestrosti izbire lokalnih rib in školjk, ki so dostopne po vsej državi.
Slovenci v primerjavi z evropskim povprečjem pojemo (pre)malo rib, poleg tega pa tudi slabo poznamo lokalni sektor ribištva, čeprav gre za tradicionalno dejavnost. Slovenija je namreč zelo vodnata država, z velikim številom ribogojnic.
Vredno je podpreti lokalne ribiče in ribogojnice
Poglavitni namen promocijske kampanje je povečati dovzetnost kupcev do lokalne ribje hrane in s tem tudi pripravljenost na nakup ter zmanjševanje cenovne občutljivosti. Njeno sporočilo je, da je vredno podpreti lokalne ribiče, ribogojce, školjkarje in predelovalce, saj so to osebe iz naše bližine, ki ponujajo lokalne ribe in proizvode iz akvakulture s pristnim karakterjem.
»S kampanjo za promocijo lokalnega ribištva želimo lokalnemu ribištvu zagotoviti ugled, kakršnega si zasluži, in dvigniti vrednost njihovim proizvodom. Prav je, da prebudimo zavedanje o lokalnem ribištvu in ljudeh v tej panogi, ki jim ribištvo predstavlja več kot zgolj poklic, namreč način življenja in izročilo, ki ga prenašajo iz roda v rod,« je poudaril minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano dr. Jože Podgoršek. Dodal je, da želi ministrstvo s kampanjo za promocijo lokalnega ribištva dolgoročno ozaveščati potrošnike – ne le o pozitivnih vidikih uživanja morskih in sladkovodnih rib ter školjk, pač pa tudi o pomenu tradicije lokalnega ribištva, pozitivnem vplivu tega sektorja na gospodarski razvoj države, o socialnem vidiku, konkurenčnosti domačega gospodarstva ter ne nazadnje tudi o trajnostni problematiki ter problematiki prelova vrst.